woensdag 16 juli 2008

Verslag van Beerse naar Oostmalle

hallo iedereen,
Wat tof om al die berichten te lezen. Ga me er ook eens aanzetten, ben wel geen schrijver maar ga men best doen.
Dus ik, Marjo dus moest van Beerse naar Oostmalle lopen. Was superzenuwachtig, slecht en te weinig geslapen, wat ging het allemaal worden???
Tegen 16u naar Rijkevorsel gereden, ons mannekes moesten eerst nog lopen om 17.30u dus ik had wat afleiding.
Blijkbaar was ik toch niet alleen zenuwachtig, de andere "mallse" dames hadden het ook.
Na de wedstrijd van men kindjes toch al maar richting Beerse gereden met auto. Daar aangekomen een beetje warm gelopen en regelmatig naar wc. Had Nancy om me wat te steuen.
Zag ook overal groene truitjes aankomen (nl Leen had een groen truitje aan). Stond al vrij tijdig klaar om af te lossen en jaja daar was ze, de zenuwen gierden door men lijf. Vertrokken oeps en weg. Heel in het begin stak mij al een aflossingsdame voorbij, verdoerie het begon al goed, nu al voorbij steken. Dan kwam ineens de vriend van een nichtje mij tegemoet gelopen, die heeft een tijdje naast mij gelopen en men nichtje met de fiets ernaast, best wel tof, en dan onze Theo ook nog. Hij was iets aan het vertellen Theo en toen zei hij ik zal maar zwijgen nu. Neen nee Theo niet doen, ik babbel graag doe maar voort.
Uiteindelijk Dave afgedraaid naar huis naar den Abt, wij alleen door (Theo en ik). We moesten door een slecht pad, onverharde weg met stenen, niet zo gemakkelijk om te lopen. Er stond ook een bord in het begin "opgepast onverharde weg". Hier in dit padje zag ik ineens men voorbijsteekster naderen. Theo zei al, die heb je nog, ze is moe aan het worden. Maar Theo toch ik ben ook moe aan het worden. Maar ik was aan het naderen. Uit het padje weer een bord: '"proficiat u hebt het gehaald". Dan terug in de bewoonde wereld, men broer kwam er nog aan met fiets en dochters en men ventje ook met fiets en men kindjes, afleiding genoeg. De moment nu om harder te lopen en ze voorbij te steken, jaja ik had ze, we leken minuten (het waren seconden) naast elkaar te lopen, zij wou niet dat ik er voorbij kwam en ik wilde ze persé voorbij steken. Yoehoe ik had ze !!! Danny reed al door naar Nancy om haar te verwittigen dat ik er bijna was. Ik vroeg nog regelmatig aan men broer, nadert ze, is ze er bijna? Af en toe zei hij me wel neen geen probleem of nu stapje meer !! En jaja ik was er daar zag ik Nancy, super content was ik. Een tijd van 43.02min - 11.4 gemiddeld ! Ben heel tevreden. Nadien nog wat met auto achterna om Nancy nog wat aan te moedigen en dan uiteindelijk naar Rijkevorsel om Nancy te zien aankomen. Kippevel kreeg ik !! Wat jammer dat ik naar huis moest, we hadden nl volk !! Volgend jaar zal het niet waar zijn !! Ook nog proficiat aan alle andere deelnemers en nen dikke kus voor den Theo !!!! groetjes Marjo

Geen opmerkingen: